Du kan åpne avtalevisning ved å klikke på timen i timeplanen:
Eller via «Supersøk», ved å klikke på «Neste avtale», eller «Siste avtale»:
I avtalevisningen finner du:
Dato og klokkeslett for avtalen.
Pasient ID, en unik kode for alle pasienter, og Avtale ID, en unik kode for den gitte avtalen.
Journal – se mer under «Journaler».
Navn på pasient, inkludert fødselsdato, alder og telefonnummer.
Diverse pasientinformasjon. Her kan du se viktig info, og andre merknader angående pasient.
Her kan du også se om pasient har «Aktiv sykmelding».
«VIKTIG INFO» vises slik
:
Her kan du også se om pasient har «Aktiv sykmelding».
«VIKTIG INFO» vises slik
:
Hvis pasient har forsikring, eller bedriftsavtale, vil dette vises her.
Informasjon om antall forsikringstimer vises her.
Her vises Bestillingsnotat dersom det er lagt inn. Alle kan legge til et notat her, ved å klikke «Rediger» til høyre på linjen.
Ikonene på denne linjen kan du lese mer om under «Ikoner» i neste avsnitt i denne manualen.
Dersom noe mangler før du kan bekrefte timen, vil det vises visuelt med feilmelding som vist her. Dette kan gjelde feil eller mangler ved forsikring, pris, eller diagnose.
Telefon-, SMS-, og Mailikonene kan du benytte deg av dersom du ønsker å raskt kontakte pasienten.
Behandlingssak. Her vises hvilken behandlingssak som er aktiv på timen. Dersom pasienten har forsikringsavtale, ligger forsikringssaken her.
Tjeneste viser hvilken type behandlingen er, om det er en førstegangskonsultasjon, oppfølgende behandling, utvidet behandling, fysioterapi, eller kiropraktor, eller annet.
Her vises gitt Pris for behandlingen. «Pris» viser beløp pasient skal betale, med mindre pasient har en forsikrings- eller bedriftsavtale som dekker hele, eller deler av behandlingen.
Hvis pasienten skal dekke deler av behandlingen selv, vises dette under «Egenandel».
Hvis pasienten skal dekke deler av behandlingen selv, vises dette under «Egenandel».
Diagnose viser relevant diagnose for behandlingen.
Takst viser takster benyttet på timen. Trykk rediger her for å endre takst.
Du har også mulighet til å endre diagnose her.
Du har også mulighet til å endre diagnose her.
Avslutt bruker du dersom du skal avslutte en spesifikk behandlingssak du har opprettet på pasienten.
Merk! Denne handlingen kan ikke angres. Vær derfor sikker før du avslutter en behandlingssak.
Merk! Denne handlingen kan ikke angres. Vær derfor sikker før du avslutter en behandlingssak.
Her kan du redigere Tjenesten knyttet til behandlingen.
Trenger du hjelp?
Åpningstider: Man – Fre kl. 08-16
Vakttelefon: Man – Fre kl. 17-22 (Tastevalg: 1)
Telefon: 40 00 19 87 // E-post: support@solvit.no