Forsikring i 0,-







Du vil i fremtiden sammen med ubekreftede timer få en liste over forsikringstimer som står i 0,- (null)

Dersom at du ser at timer står i 0.- når du bekrefter timen bør du la være å bekrefte den til du har rettet det opp.

Har du allerede bekreftet timen må du først kreditere ordren.

Vi ser dette skje sjeldnere, men disse må fortsatt rettes opp i.

Den vanligste feile oppstår når man har opprettet forsikringssaken manuelt med forsikringer via DigiCare.

Selskapene som er knyttet til Digicare/SakID-portalen er:

Protector
Eika
Codan
DnB
Falck (dette selskapet har svært få egne forsikringssaker. De er egentlig kun et faktureringsselskap for de nevnte over.)

Storebrand

Forsikringssaker fra DigiCare

Her går alt elektronisk. All informasjon om forsikringssaken blir hentet fra DigiCare.

Hvis pasienten får utvidet saken vil dette automatisk bli oppdatert her. Det samme gjelder

hvis pasienten går til behandling på en annen klinikk

Gå inn på Generelt -> Forsikring -> og trykk på «+».

Skriv inn saksnummer
Trykk på saksnummeret som kommer opp
Trykk deretter på lagre

Da legges saken inn automatisk.

Et bilde som inneholder tekst

Automatisk generert beskrivelse

Hvis forsikringen ligger inne riktig, men fortsatt står i 0.-

Da kan du bytte mellom behandlingssaker og prisen vill oppdatere seg automatisk og du kan bekrefte.



Et bilde som inneholder tekst

Automatisk generert beskrivelse

Dersom forsikringen mangler tilknytning til tjenesten du har valgt på timen, så tar du kontakt med din kontaktperson slik at de kan knytte disse sammen og du kan bekrefte timen.








Trenger du hjelp? 

Åpningstider: Man – Fre kl. 08-16
Vakttelefon: Man – Fre kl. 17-22 (Tastevalg: 1)
Telefon: 40 00 19 87 // E-post: support@solvit.no