Opprett eller rediger «Tjeneste» i SolvIT Journal
For å legge til tjenester i SolvIT Journal kreves det en elevert rolletilgang.
Har du ikke tilgang, ta kontakt med din nærmeste klinikkleder.
Fra hovedmenyen velg «» og «» fra undermenyen
Fra hovedmenyen velg «» og «» fra undermenyen
Opprett «» øverst til høyre eller rediger «» til høyre for tjenesten
Tjenestemenyen
«Rød» markerer påkrevde felter
«Blå» markerer forsikringsfelter
«Grønn» markerer tjenestebasert booking
Feltbeskrivelser og informasjon
Fyll ut navn på tjenesten
(NB! Tjenestenavnet vil være synlig i tjenestebasert Online booking)
Velg tilknytning til type profesjon
Valgfritt, har du kun Default Service Group så velger du den
Velg førstegang eller oppfølgende behandling
Krav for utfylling gjelder kun for forsikring & Online booking (ikke tjenestebasert booking)
Kun for tjenestebasert Online booking, velg kategori kobling for tjenesten
Kategori er «Hovedmappen» tjenesten havner innunder, profesjon er ofte det riktige valget.
Fjern Kategori (trykk på «X» til høyre) for å ta vekk tjenesten fra tjenestebasert Online booking
Fjern Kategori (trykk på «X» til høyre) for å ta vekk tjenesten fra tjenestebasert Online booking
«Utvidet behandling» om tjenesten skal telle som en dobbelttime mot forsikringsselskapene.
«Vis i DigiCare» dersom denne tjenesten skal være tilgjengelig for pasienter å booke via forsikrings-app.
«+ Treningstime» om tjenesten skal telle som en treningsøkt.
«Vis i DigiCare» dersom denne tjenesten skal være tilgjengelig for pasienter å booke via forsikrings-app.
«+ Treningstime» om tjenesten skal telle som en treningsøkt.
Skriv inn «beskrivelse» eller «intern merknad»
Beskrivelse er synlig i tjenestebasert Online booking for pasienten
Beskrivelse er synlig i tjenestebasert Online booking for pasienten
Velg minutter, timer eller dager og lengde
(NB! Valgene korresponderer med hverandre, velger du minutter og 20 så varer tjenesten i 20 minutter)
Aktiver begrensning om du ønsker maks antall pasienter ved bruk av tjenesten i en gruppetime
Velg fastpris, timebasert eller gratis økt med ønsket beløp
(Husk, timebasert pris justerer seg i forhold til tjenestens periodelengde.)
Minimum avbestillingsfrist i timer og hvor mange dager pasient kan booke frem i tid
Du kan også velge selv om pasienten kan kansellere tjenesten i helg
Søk opp og legg til ønsket takst hvis behandling inkluderer dette
Hvis du ønsker kan du legge til tekst og bakgrunnsfarge, velg felt for å få opp fargekartet
(NB! Valgene korresponderer med hverandre, velger du minutter og 20 så varer tjenesten i 20 minutter)
Aktiver begrensning om du ønsker maks antall pasienter ved bruk av tjenesten i en gruppetime
Velg fastpris, timebasert eller gratis økt med ønsket beløp
(Husk, timebasert pris justerer seg i forhold til tjenestens periodelengde.)
Minimum avbestillingsfrist i timer og hvor mange dager pasient kan booke frem i tid
Du kan også velge selv om pasienten kan kansellere tjenesten i helg
Velg kobling mot produkt eller behandling for riktig type profesjon
Velg riktig type kilde, om det er tilegnet som en tjeneste eller produkt
Søk opp og legg til ønsket takst hvis behandling inkluderer dette
Hvis tjenesten inneholder en av prosedyrevalgene her må det hukes av for at det skal bli inkludert i forsikrings-app.
Hvis du ønsker kan du legge til tekst og bakgrunnsfarge, velg felt for å få opp fargekartet
Helt nederst trykker du på « » til høyre for « Ressurser og grupper »
(NB ved opprettelse må du lagre tjenesten før det kobles til terapeuter)
Trykk «Lagre» for å fullføre.
« Egendefinert pris eller tid »
Når du legger til eller redigerer en terapeut i tjenesten kan du sette egen tid og pris per terapeut
Legg til en ny terapeut via « » eller rediger via « »
Her kan du egendefinere pris per terapeut selv om de er koblet til samme tjeneste
Hvis ingenting er satt følger den standardoppsettet til tjenesten
(NB! Husk å sett «0» i timer feltet hvis du skal redigere tid før du lagrer)
(NB! Husk å sett «0» i timer feltet hvis du skal redigere tid før du lagrer)
Trenger du hjelp?
Åpningstider: Man – Fre kl. 08-16
Vakttelefon: Man – Fre kl. 17-22 (Tastevalg: 1)
Telefon: 40 00 19 87 // E-post: support@solvit.no