Avtalevisning







Du kan åpne avtalevisning ved å klikke på timen i timeplanen:





Eller via «Supersøk», ved å klikke på «Neste avtale», eller «Siste avtale»:








I avtalevisningen finner du:

1.1 Dato og klokkeslett for avtalen gjeldende avtale, 
1.2 Pasient ID, en unik kode for alle pasienter, og Avtale ID, en unik kode for den gitte avtalen.

2. Journal – se mer under «Journaler».

3. & 4. Navn på eier, og navn på dyr, inkludert fødselsdato og siste registrerte vekt. 
Under "Kommentar" og "Viktig info" kan du legge til merknader om dyr eller eier. Dette gjøres via profilene.
Telefon-, SMS-, og Mailikonene kan du benytte deg av dersom du ønsker å raskt kontakte eier.

5. Behandlingssak. Her vises hvilken behandlingssak som er aktiv på timen. Dersom pasienten har forsikringsavtale, ligger forsikringssaken her.

Avslutt bruker du dersom du skal avslutte en spesifikk behandlingssak du har opprettet.
Merk! Denne handlingen kan ikke angres. Vær derfor sikker før du avslutter en behandlingssak.

6. Tjeneste viser tjeneste timen er satt til. Denne kan endres ved å trykke "Rediger". 

7. Her vises gitt Pris for behandlingen. «Pris» viser beløp tjenesten koster, med mindre eier har en forsikrings- eller bedriftsavtale som dekker hele, eller deler av behandlingen. 
Hvis eier skal dekke deler av behandlingen selv, vises dette under «Egenandel».

8. Her vises Bestillingsnotat dersom det er lagt inn. Alle kan legge til et notat her, ved å klikke «Rediger» til høyre på linjen.

9. Ikonene på denne linjen kan du lese mer om under «Ikoner» i neste avsnitt i denne manualen.

10. Tidligere innskrevne journalnotater finner du nedover under journaler.


MERK!
- Hvis det er aktivert forsikring, eller bedriftsavtale, vil dette vises under eier- og dyrenavn. 

- Dersom noe mangler før du kan bekrefte timen, vil det vises visuelt med feilmelding som vist her. Dette kan gjelde feil eller mangler ved forsikring, pris, eller diagnose.




Trenger du hjelp? 

Åpningstider: Man – Fre kl. 08-16
Vakttelefon: Man – Fre kl. 17-22 (Tastevalg: 1)
Telefon: 40 00 19 87 // E-post: support@solvit.no